elimde php bi script war.ama html açığı olduğunu farkettim.bunu asp de biliyorum,ama php deki de aynı kodlar mı ?
sadece ayar.php ye eklersem kodu açık kapanır mı?
ayar asp deki gibi değilse kod nedir acaba ?
yardımlarınız için şimdi den teşekkürler...