Bu soru daha önce sorulmuştu. Radmin'in r10'u açış amacı para kazanmak olmadığını belirttiği için olabilir.
Ayrıca arkadaşında dedigi gibi banlanan yada gıcık olan biri sürekli reklamlara tıklayarak r10 u banlatır en güzeli hiç kullanmamak.