Konu
r10 da niye adsense yok??
22-12-2007, 22:12:49
#3
Pc_Kopath
Üyeliği durduruldu
Bu soru daha önce sorulmuştu. Radmin'in r10'u açış amacı para kazanmak olmadığını belirttiği için olabilir.
Ayrıca arkadaşında dedigi gibi banlanan yada gıcık olan biri sürekli reklamlara tıklayarak r10 u banlatır en güzeli hiç kullanmamak.