Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün Akşam Düzelmişti Bugün Yine Kağnı Gibi ...
Bence Netdirektte Birşeyler Oluyor Saldırı Vs TTde Değil ...
sorun ttnette

https://www.r10.net/1210128-post8.html
okursan detaylıca görürsün