Konu
kafa yiyecem bakarmısınız.
22-12-2007, 13:38:24
#6
kubilay
şu anda a record ile linux a geçtim
En Gereksiz Eğlence Mizah Forumu - Komik Forum
işte bende zaten bu sunucuya forumu taşımak istiyorum.. ama olmuyor