Konu
Ronaldo, "An meselesi!"
22-12-2007, 13:20:31
#18
Dogan
Bence almasınlar. Ronaldo bitti artık, carlos gibi değil bence. Carlos 2 sene daha oynar ama Ronalda 1 ay bile oynamaz. Alacaklarsa başarıya aç, yıpratıcı bir Santrafor alsınlar. Brezilya'da hırla var. Hiç gerek yok Ronaldo'ya bence.