Bence almasınlar. Ronaldo bitti artık, carlos gibi değil bence. Carlos 2 sene daha oynar ama Ronalda 1 ay bile oynamaz. Alacaklarsa başarıya aç, yıpratıcı bir Santrafor alsınlar. Brezilya'da hırla var. Hiç gerek yok Ronaldo'ya bence.