birebir kullanılmadığı sürece jelsoft un hiç bir söz söleme hakkı yok bu tip temaları mybb dede kullanıyoruz ve şu ana kadar sadece bir siteyi uyardılar o sitedede birebir yapmıştık , yani hiç bir farkı yoktu sonra ufak değişiklikler ve grafik değişiklikleri yaptık birşey diemediler
hayırlı olsun