Mesaj hiç yok arkadaşım. Sonradan mesaj yazılabiliyor konuya ama konunun kendisi yok. İlk yazılan mesaj sanki konu mesajıymış gibi oluyor. Diğer herşey normal. Konu id si normal ve doğru header footer herşey normal. Print screen de koyucam az sonra.