Şu anda toplam 769 YTL bağış toplandı.

Toplanan bu bağışları sizce nereye harcamalıyız?

Tek bir çocuğun hayalini gerçekleştirmek için mi kullanalım? Hayalleri 50 YTL olan çocukların hayallerini mi gerçekleştirelim? Yoksa son Endonezya'daki deprem felaketine yardımcı mı olalım?

Görüşlerinizi bekliyoruz. Özellikle kampanyaya katılan arkadaşların görüşlerini mutlaka bekliyoruz.