Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Henüz satın almadım. Fiyat konusu kafamı çok karıştırdı. Teklif verenlerin referanslarına bakıyorum. Bu gidişle perşembe günü alabileceğim. Bir de fatura kesebilecek olan var mı?
Saygılarımla,
Esat AKALIN