cs 2 de , cs 3 de var bende.
ama Cs 3 ü hiç kullanmadım. kurmaya çalıştım kurulmadı, bir arkadaşa verdim o kurmuş.

cs3 bazı özellikler yönünden daha üstün. -de kurması mesele.