Bu arada eski db yedegin varsa tr karekter sornunu düzeltebilirim.
hmm anladim dostum fazla diyorsun yani o zaman 350 ytl ye satalim(ilk site satisim ondan boyle ksra bakmayin biraz da sıkısınca) bu sekilde ne var yok sa ftp de+domain hepsi 350 ytl arkadaslar o zaman