Frekans o arkadaşla msn de dahi uzun uzun bizzat arkadaşım görüşmüş.200 diyor tamam deniyor,bu fiyata alamazsınız deniyor sonra msn'den yok oluyor.
Başka bir nickle msn ekleniyor tamam deniyor gene aynı.Ben o işten hiç bir şey anlamadım.Acaba başka işler mi oluyor çözemedim.