Alıntı
H4k4nn@
Buradan bir grup oluşturabilirsek olabilir.
Siz başını çekerseniz bu işin bende ufaktan birşeyler toplayıp yatırabilirim.
Amacım zaten 1 grup olarak ortaya bir şey çıkarmak.
Alıntı
Mesela ben sitelerimde bannerlarını yayınlıyorum.Başka biride para yardımı vs zaten yapabilir.
Amaç r10 topluluklarınca beraber yürütülen çalışmalar sonucu 1 hayvan kestirebilmek