Arkadaşlar hepimiz webmaster olarak az-çok birşeyler kazanıyoruz Allah'a çok şükür.Aramızda kimin gönlünden ne kadar geçiyorsa para toplayip gücümüz yettiğince kurban keselim diyorum.

Bunun için 1 arkadaşımız gönüllü olup paraları bir hesapta toplayıp kendi olayı halledebilir, yok hiç kimse ben yapmam - etmem diyorsa ben yapabilirim.Bir kaç gün bütün arkadaşlar konuyu görsün, düşünsün ondan sonra hep beraber karar verelim.