chemeng adlı üyeden alıntı:
ısınamadım şuna bi türlü çok yavaş geliyor...

Evet açılışta bıraz yavaş umarım 8.1 yada 9.0 artık ne tur bı surum yolu seçerler bılmıyorum Şu baslangıcta ram yeme olayı biter