sana neden diye sormazdım merak etme

takma adından kaybediyorsun.
vara yoğa salla.
varsa elinde bu şekilde hit sağlayan siten ben alayım 20-30a madem değeri o
benim bu sayıda ama temiz hiti olan sitelerimin günlük kazancı 30 lira zaten.senin sitene 30 lira deme nedenim, bu siteden para kazanılamayacağıdır.yoksa bu site gibi 10 tane siteyi 1 günde açarım.seninkinin de 10 katı hit alırım.ama ne işe yarar? hiç bir işe yaramaz. eğer yorumlara tahammül edemiyorsan, başlıkta fiyat sormazsın.dersin ki 500 lira.ona karışamaz kimse.ama fiyat sorarsan, 30 da denir, 0 da denir.göze alacaksın. takma adımla değil, yaptıklarımla yeterince anılıyorum.yorma kafanı. hakaret etmeye çalışmayı da bırak, post kasanlara pm göndermeye devam et sen. başkası gelip 100 lira diyorsa, ona da eyvallah.başka bir bildiği vardır belki.ama bence 20-30 lira eder.o da sedoya yönlendirmek için.