850 de 1

yerlerde sürünüyor... insanlar bir siteden faydalaninca neden geriye bisey vermek istemezler? bilmiyorum... ben eger bir siteden faydalanirsam, hoslanirsam mutlaka reklamlardan ilgimi çeken birine girerim... orada da biraz zaman geçirir ve webmasterlari memnun eden reklamcinin da hakkini yemem... ama insanlarin genelinin umrumda degil..
Bizim internet kullanıcılarıda ''aman reklama tıklamayım'' gibi bir duygu var,açılan sayfalardan bilgisayarlarına virüs falan girer diye korkuyorlar sanırım.Bir gerçek daha varki sitenizden bilgiyi alırlar ama yorum bölümüne bir teşekkür ya da düşüncelerini yazmaktan imtina ederler.