Ram Boot ile alakalı araştırmalar içine girdim.Bir süre önce ramdisk anakartların çıkacağı söylentisi dolaşıyordu.Ancak beklenen ilgi görmedi.Ancak fikir teorik olarak bir harika.Ramlerin işlemciyle olan bağlantı hızı harddiskten bilmem kaç yüz kat daha hızlıymış.
Bununla alakalı araştırmalara girdim ve
install xp into ram - Google Search alakalı şeyler buldum.
Bu konu ile alakalı bilgisi olan var mı ?
Bende 2 GB ram var,çok bol kalıyor benim için.Şayet 500 MB kadar ayırırsak XP'ye yeterli olur sanıyorum.Olmazsa 4 GB bile yapabilirim RAM'i...