xmetinx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alexis in zaten phpbb ile uğraştığını biliyorum! Bu yüzden yazdığı yorumu yazarken Ne düşündüğünü ve ne amaçla yazıldığıda ortada.
no more polemic