Konu
Reklam Yerleşimi Hakkında Öneriler
15-12-2007, 03:23:17
#4
Mayonez
bişeyler yaptım hocam dediğin gibi ama... oldumu acaba.. bu 160 X 600 Banner derken metin mi resim mi dedin anlamadım ama.. ben firefoxta karar kıldım... yanlış tercih mi acaba ?