arkadaşlar en az 1 ay beklemeden her hangi bir mail yada girişimde bulunmayın kayıtta gmail kullanın ve mümkünse bir blogspot blog kurarak başvurun ayrıca her şekilde olumlu yada olumsuz yanıt verilir