kaç senedir virüs girdiğini bile hatırlamıyorum ama malesef bu girdi

Öyle bir girdiki çıkmıyor...
girdi girdi salih abi baksana kuyruğu gözükmüyomu

emilecekmiş virüs kardeş

+
panda+kaspersky ki 2 side temizler panda platinum yada kis kullanırsın işi bildiğinide söylüyosun nod mod hikaye

kaspersky nin yedikleride var ama uzun sürmüyor güncellemesi + noscript + baktın silmiyor yerini biliyorsan
wind98 başlangıç disketi yada ms-dos başlangıç yada xp cd si ile aç komut istemcisine gir direk el ile dostan kendin sil yada program çalışıyordur programın yerini tespit et görev yöneticisiniden işlemi sonlandır ve hemne sil hızlı olmalısın
yada msconfig den başlangıçtaki dosyalardan birisidir bilmediğin windows a ait olmayan tüm programları kapatabilirsin