aga naptm yaw

yeni hdd almak daha kolay olur sanırım
Bakma uzun yazdığına kolaydır kolay
Denilenlerin hepsini yaptım bide spyware doctoru deneyeyim bakalım.Acemi kullanıcı değilim neyin ne olduğunu biliyorum,kaç senedir virüs girdiğini bile hatırlamıyorum ama malesef bu girdi

Öyle bir girdiki çıkmıyor...
Hocam pc yi açarak temizlemeye çalıştığınız sürece temizleyemeyeceksiniz... Bazı virüsler sistem açılışı ile beraber aktif hale geçerler, virüs aktif halde iken hiç bir anti-virüs programı onu temizlyemez... Norton tipi programlar temizlemiş gösterecek, silmiş gösterecektir ancak pc yi yeniden başlattığınızda tekrar gelecektir...
Bakınız benim dediğim şekilde temizleyin, yada derhal format atın... Trojanlar tek başlarına gelmez, yanında bir keylogger yedi iseniz şu an tüm şifreleriniz birilerine gitmekte olabilir...