bigdump.php yi notepadle açın dump lines olan yeri bulun 300 değerini 30000 yapın kaydedip tekrar deneyin
Çok Teşekkürler Arkadaşım Dediğini yaptım oldu .. Ama Otomatik Tablo oluşturuyor onun için yine zorlanıyorum .. Yani phpmyadmin'den kaldırıyorum hemen bigdump'da start'a basıyorum.. Bu otomatik tablo yapmasını engelleyemezmiyim .. Smf forumda oluyor bu ..