sweet_boy57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayirdir butun emlak scriptlerini aliyorsun remaxa rakip filanmi olucaksin
Hocam bana kimse rakip olamaz...ta ki ben isteyene kadar

Şaka bir yana,emlek ve gayrimenkül yazılımına ihtiyacım var kardeş.