Konu
1 db daha dağıtsam.
11-12-2007, 18:42:10
#28
NetXx
RaLF adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
peki o dosyalar hangileri?
fazla bir dosya yok zaten hocam hepsini not defteri ile açıp aykutbey.com satırını arayarak bulabilirsin.