Aslında Dreamweaver ile front pageyi birbirinden ayıran bazı özellikler var mesela Dream weaver in site önizleme sayfası çok iyi değil.ancak front pagede sayfa izleme olayı çok çok daha iyi.umarım Dream birdahaki surumunde bu eksıklık gıderılır.

Aslında bir alışkanlık gibi bence tıpkı plesk kullananın cpanel kullanmaması gibi.Mesela front pageye alışmış bir insana zorla dream 8.0 kullandıramazsınız gibi gelıyor bana.