Muhtemelen yaşı 13-14 arkadaşın. Bu yaşta bu arkadaştan hizmet alan bir firma vs. yoktur zaten. Varsa da amacı bellidir: Çocuk şevke gelsin
Genelde kendi yaşlarındaki arkadaşlarıyla çalışırlar, sizin yaşınıza geldiklerinde de siz gibi olurlar, belki daha da iyi olurlar
Ben destekliyorum, devam etsin böyle. Kim ondan hizmet alıp almayacağını bilir zaten siz rahat olun.