benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet doğal ve yapmacıksız, hiç değilse yalanı az

alay etmekle , asıl siz küçük düşüyorsunuz gibime geliyor.
Şaka demi? Şaka yapıyorsun sanırsam