Konu
HOST'culuk Bukadar Düştümü ya :):)
11-12-2007, 13:47:29
#7
benikaydet
gayet doğal ve yapmacıksız, hiç değilse yalanı az
alay etmekle , asıl siz küçük düşüyorsunuz gibime geliyor.