Arkadaşlar saban msn i açtım ve mateja kezman fan sitesinden msn e eklediğim bir kız vardı onun ile son görüşmemizi buraya yazıyorum deli etti beni ne yazı yazmayı biliyor nede okumayı tam ..

(12:27)
AYŞEN:slm
(12:27)
AYŞEN: nbr
(12:28)
UyKuCu : ii de dün sen ne diyordun slk m*l gibi :S
(12:28)
AYŞEN: ne
(12:28)
AYŞEN: anamadım
(12:29)
AYŞEN: ya cok üzür dilerim benim günü amaca kızları burdayıdı galiba onular yazımış
(12:29)
AYŞEN: cok üzür dilerim
(12:29)
UyKuCu : neyse önemli değil
(12:29)
AYŞEN: sağol
(12:30)
AYŞEN: ee sitenden neeber
(12:30)
AYŞEN: siten nasıl gitiyo
(12:30)
UyKuCu : ilgilenemiyorum pek
(12:30)
UyKuCu : duruyo
(12:31)
AYŞEN:
(12:32)
AYŞEN: ya o siteyi bana verbilirmisin ya benim bir karabamı kezemanı c seviyo o siteyi verbilirimisin
(12:32)
AYŞEN: ültfen
(12:32)
UyKuCu : anlamadım :S
(12:32)
AYŞEN: nasıl anamadın
(12:33)
UyKuCu : siteyi sana vericem :S
(12:33)
AYŞEN: ok
(12:33)
AYŞEN: ver
(12:33)
AYŞEN: hadi
(12:33)
AYŞEN: bekliyom
(12:33)
UyKuCu : yaa sabah sabah :S
(12:34)
UyKuCu : ben o siteyi sana nie verim cnm bir gün satarsam haber veririm :S
(12:34)
AYŞEN: üfffff
(12:34)
AYŞEN: üg
(12:34)
AYŞEN: üfff
(12:34)
AYŞEN: cm sıkdın,
(12:35)
AYŞEN: yani biker giricem hemen kapatırım
(12:35)
UyKuCu : :S
(12:35)
AYŞEN: ya bune k-hep yoluyon
(12:36)
UyKuCu : çok saçma konuşuyorsun ben siteyi sana nie vereyim anlamadım ki :S
(12:36)
AYŞEN: güzelce bir şey yazı
(12:37)
AYŞEN: üfff sıldın tmm verme yemeti o irenç siteyi
(12:37)
AYŞEN: aql başınaq çal
(12:37)
AYŞEN: al başına çal
(12:38)
AYŞEN: al başına çal
(12:38)
AYŞEN: al başına çal
(12:38)
AYŞEN: anatımı
(12:39)
UyKuCu : ya manyaq mı ne :S sabah sabah nerden çıktın senin iğrenç dediğin site hey Allah neyse daha görüşmeyiz msn ini siliyorum çünkü
(12:39)
AYŞEN: ya git asıl ben seni silerim manıyak
(12:40)
AYŞEN: şey deli mayumun