bu isi meslek edinmek çok zor, gercekten daha 16 sinda iyi proje yapip, sitesini büyütüp devam ettirebilen insan ancak bu isi meslek edinebilir, gercekten cekilir birsey degil asosyal olmak. ben kendi isim yuzunden ki web degildir, asosyal olmustum. her durumda insan kendisinin hayatin dislileri arasinda bulabiliyor ki ezilmemek gerek o disliler arasinda. Calismak ama yeterince, ama kime gore neye gore yeterince