Konu
Ustalara... Ya böyle olursa? Ban mı :) ?
11-12-2007, 01:45:35
#8
yakoSin
Misafir
Bu sebepten ben hiç ban yemedim , ben bu şekilde biliyorum belki yardımı dokunur diye yazdım
Bende senin gibi yapıyorum ingilizce makaleleri vs okuyorum çekip gidiyorum, ne olur ne olmaz.. Çünkü hep bu şekilde okudum ben.