Konu
Ustalara... Ya böyle olursa? Ban mı :) ?
11-12-2007, 01:39:45
#6
Dogan
Tamam 5-6 tık az ama bu sürekli böyle düşünsene tıklar %100 Türkiyeden her zaman ve o 5-6 tık 3-4$ veriyor. Ne bileyim, koymaz mı gogıla
Ama tabi bu olayı örnek göstermek ne kadar doğru olur bilmem, ben yinede ilk dediklerimde ısrarcıyım