benim bütün sitelerde neredeyse yarı yarıya düştü. aslında başka arkadaşların indexlerinin düşmüş olmasını okumak bir bakıma sevindirici. Tabii hemen kızmayın arkadaşlar. Sevindirici çünkü, sadece kendi sitelerimde olmuş olsaydı anormal bir durum olarak ne olduğunu algılamaya çalışacaktım. Ama başka sitelerde de olduğunu görmek google amcanın bir çalışma içerisinde olduğunu gösteriyor. Bekleyip görmek gerekir diye düşünüyorum. Zaten başka çaremiz de yok