Pek değil 2 yıl önce köyüme internet gelmesi ile tanıştım. Hemen eve PC aldım ve internette chat sitelerine girdim. Akabinde chat sunucusu açtım.. Sonrasında açtığım chat sitesine web script yapmaya ( editlemeye ) çalıştım. Ozamanlarda kendimi script uzmanı sanıyordum

Sonrasında web yapmaya ( çalıp editlemeye ) başladım. Sonrasında sohbet işi boş iş olduğuna kanaat getirdim ve gelirli siteler açmaya karar verdim. Tabiki birikim ve sıfırdan kodlama olmadığından köyümde bulunan ASP , PHP , Java , Ajax ı gözü kapalı kodlayan amma okulu ve yaşının küçük olmasından dolayı nete pek fazla ilgi veremeyen bir arkadaşla ortak site açmaya karar verdik. O kodladı düzenledi vs.. bende hem ondan 3 5 bişi öğrendim hemde SEO bilgimi geliştirdim ve sitelere seo yaptım. Bu şekilde gelişti internet hayatım. Halime ve kazancıma şükür ediyorum. Ortağımdan çok şey öğrendim onu çok seviyor ve taktir ediyorum.