qooqle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
webmaster olarak ne zman başladınız diyorum arkadaşlar?
Valla geocitieste bir site yaparak başlamıştım Sonra frontpagede tabloları çözüp kendime göre site tasarımları yapıyordum 2001 gibi. 2003'te üniversiteye gidince tamamen elim ayağım çekildi web masterlikten şimdi yavaş yavaş yine ısınıyom