Hocam %8 ile bozsan 46$ yapar sen 45ytl öneriyorsun.Millet neden durup dururken %8den daha fazla bir orana bozdursun ki ?
Bu piyasada yenisin galiba paypala ihtiyiacı olduğunda biri %7 veya %8 ile alır.Bu oran paypal satan için makbuldur.

Düz: Hesabımda o kadar var yazısını görmedim.K.Bakma