ben 1 yıldır bekliyorum pin'imi. 3 pin hakkımı kullandım gelmedi ads yardıma başvurdum 1pin daha adrese çıkarttılar ve tekrar 3 pin hakkı verdiler. 2 haftadan beri 4yardım çağrısı bulundum cevap yok. bekliyorum. acaba yasal olarak bişeyler yapabilirmiyim?