Son iki ayını bilmem ama bu sene ortak yürüttüğüm birkaç proje sebebiyle Şubat - Ağustos arası epey çalışmak zorunda kaldım. Tüm işleri kendi sunucumda yapıp bittikten sonra oraya taşıdığımı söyleyebilirim. Eylül'den itibaren durum değişmiş olabilir. Ancak ben çalıştığım zaman Joomla! uyumu ile alakaları yoktu. Daha uzun esasında bu konu ama bu başlık altında şirketlerin değil şartların tartışılması, beklentilerin önplana çıkması daha iyi olur diye düşünüyorum.