Joomla da en büyük problem ownership verebilme meselesi ve safe mode kapatabilme.
Joomla konusunda ben de çok uğraştım destekleyen host bulabilme konusunda. 2 aydır hostcini firmasını kullanıyorum. Şu ana kadar mail sunucularının hotmail de blackliste girmesi hariç joomla desteği konusunda hiçbir problem yaşamadım.
Host ettirdiğim joomla tabanlı sitelerim;
Anasayfa - Elit Bilgisayar Yazılım ve Tic. Ltd. Şti. Home - AKSOY TARIM (tasarım aşamasında isimle alakası olmayan bir yuva sitesi

)