Abdomin25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi valla anlamadım dos tan mı yapacaz cd cd yazıyor
php.ini dosyasını nereden oynadın ? Daha doğrusu, bu php.ini dosyası nerede bulunuyor ?