1. zlib sunucu ile alakalı ve sorun varsa bunu sunucuya söylemeniz lazım.
2. php.ini zaten sizin hiç oluşturmamanız ve kullanmamanız gereken bir dosya. Eğer çakma (sonradan kendi dizininize) oluşturduğunuz bir php.ini varsa -bırakın hangi ayarı olduğunu- silin dosyayı gitsin. Jooml!'nın son sürümünü kullanın.