Allahtan Nişanlıyım Yoksa Üniversitede yapmadık az hovardalık Hehe

Ben Derimki Kızın Fazla Gözüne Batma BideHoşlanmadıgı bişey yaparsın olacağı varsa olmaz))

Genede Nasip Kısmet İşi Allah Yard.OLsun