Konu
1 db daha dağıtsam.
10-12-2007, 04:11:50
#4
NetXx
Ben zamanında 5000lik dağıttım millet alıp başkalarına sattı ben de mp3leri rapidden sildim şu an 8000lik var sırf bu yüzden dağıtmıyorum