garantisponsor adlı üyeden alıntı:
Sevgili dostum log kayıtların önümde duruyor.Zaten sizin gibi insanlar herşeyin bokunu çıkarıyor.Popup açmıssın,zorlamayla tıklama yaptırmıssın.Het turlu hile var ondan sonra ödeme neden yapmıyorsunuz.Wallaha kim ne derse desin ben direk mail atıp siliyorum boylelerin uyelikleri.Hakkıyla 40 YTL yi alan bir sürü insan var.Alanların çoguda free sitelerden yayın yapıor.Neyse log kayıtlarını mail adresine yollayım istersen.iyi çalışmalar.
laflarına dikkat et dallama sen kendini kurnaz mi saniyon hile yapmisim bilmem ne *** yapmisim, site sana kayit olmus gelip baksaydin nasil diye baktin mi ki *** atiyosun, benim sitem zorla tiklama ile calisiyor senin gibi sponsor icin ozel degil ayrica hesap 2-3 gun calismis fakat nasilsa halen aktif tıkır tıkır isliyor hersey, tiklatsak halen kabul ediyosun, ki 40 ytlye kdr ses cikarmamisin hesabı kapatmamisin ama buraya gelmişin bokunu cikarip hile yapiyonuz diyosun, sen gelirken biz donuyoduk kocum o yollardan

ayrica ole senin ve senin gibi sponsorlara popup acmadim hic acmam da! onu bile kontrol etmemisin

panele de su notu dusmusun buyuk sponsor
" KAZANDIĞINIZ MİKTARIN YARISI (%50) ESAS KAZANCINIZ OLUCAKTIR.

Örneğin: 80 YTL kazancınız var. 80/2=40 YTL kazancınız var demektir. "