Sevgili dostum log kayıtların önümde duruyor.Zaten sizin gibi insanlar herşeyin bokunu çıkarıyor.Popup açmıssın,zorlamayla tıklama yaptırmıssın.Het turlu hile var ondan sonra ödeme neden yapmıyorsunuz.Wallaha kim ne derse desin ben direk mail atıp siliyorum boylelerin uyelikleri.Hakkıyla 40 YTL yi alan bir sürü insan var.Alanların çoguda free sitelerden yayın yapıor.Neyse log kayıtlarını mail adresine yollayım istersen.iyi çalışmalar.