trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Daha önce açılan konulara bakmıştım ama bu konuyu açma gereği duydum yinede.

Bana mesajımın olurunu olmazını söylerseniz sevinirim ben istediğim özellikleri vs yazdım bunun sizlerdeki oluru veya olmazını burda pm veya msn üzerinden görüşebiliriz.

Tşk'ler...