Konu
hangi dosya ismi daha iyi
20-06-2006, 13:06:20
#7
HolyBoY
radmin dursunbaba vs gelsede bi noktayı koysa açıklama yaparak
yeni bi site yapıyomda hangi şekli kullanam kesinleştirmem lazım