Konu
hangi dosya ismi daha iyi
20-06-2006, 11:09:52
#2
GmnD
Misafir
Aralarda - kullanılması daha iyi gibi. Aslında pek fark yapmaz bence ama ben - kullanıyorum.
Mesela;
hurriyet-gazetesi-oku.html